Trött

Jag är så trött idag. När klockan ringde imorse (efter ca. 8,5 h sömn!) så var det svårt att gå upp. Tröttheten har hängt med hela dagen och jag har bara velat sova. Jag känner mig orkeslös & svag. Hade nästan inte ens kraft att tävla med övriga cyklister idag.

Egentligen hade jag tänkt springa ett lugnt distanspass ikväll. Men jag orkar inte. Istället bakar jag bröd och packar. Imorgon tar jag bilen till Trollhättan. Förhoppningsvis är jag piggare då. Jag siktar på att köra distanspasset imorgon kväll istället och då tillsammans med världens finaste!

Jag har inget bra svar på varför jag är så trött idag. Kanske är det förkylningen som inte har släppt helt och hållet än? Kanske behöver jag bara vila efter loppet i söndags? Jag har ju faktiskt tränat både måndag & tisdag den här veckan.

Nu ska jag steka pannkakor, som sedan ska ätas med bär & keso. Gott!



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag känner likadant och har så gjort ett tag nu.. Visserligen är det väl lite pga förkylning men inte bara. Och jag vet inte vad resten av tröttheten beror på riktigt. Men jag tycker det är ovanligt många som verkar känna likadant just nu.. :/

2010-10-14 @ 10:35:57
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0