Man ångrar sig ALDRIG

När jag kom hem från skolan i eftermiddags satte jag mig och pluggade lite. Men det gick inget vidare. Jag var så himla trött! Jag höll verkligen på att somna mitt i boken. Tanken på att då ge sig ut på det 15 km-distanspass som jag hade planerat kändes faktiskt inte särskilt lockande. Förutom att jag var dödstrött så var det mörkt & kallt ute. Att ge sig ut och springa var verkligen inte vad jag längtade efter.

Men jag gjorde det ändå. Och det blev 15 härliga kilometrar i "lagom" tempo, 4:59 min/km, på återigen pigga ben. Underbart! För min del så ångrar jag aldrig ett träningspass. Däremot skulle jag ångra mig om jag INTE gav mig ut.

Efter löpning åt jag middag och sedan kollade jag på finalen av Biggest Looser Sverige. Jag blir så oerhört imponerad av deltagarna! De har verkligen ändrat hela sin livsstil totalt och de flesta hade tappat hur många kilon som helst. Respekt! Jag tror knappast att någon av deltagarna i Biggest Looser ångrar sina träningspass, trots att det säkert kändes riktigt motigt ibland. Vilka grymma människor!



Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att löpningen blev så bra! Nej, ångrar ett träningspass gör inte jag heller.

Jag blir med helimpad av looser-deltagarna, vilka kämpar!

När du springer, har du nån gps-klocka då? Nän du rkommenderar? Funderar på att köpa mig en!

2010-11-22 @ 21:44:15
URL: http://militarmamman.wordpress.com
Postat av: Lisa

Frida, jag har ingen gps-klocka men ska nog önska mig en i julklapp. I så fall blir det en Garmin Forerunner 305. Prisvärd och bra! Det finns betydligt dyrare modeller som bl.a. hittar satelliterna snabbare men så mycket bättre som skillnaden i priset visar tror jag faktiskt inte att de är.

2010-11-23 @ 16:10:49
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för tipset! Ska jag kolla upp!

2010-11-23 @ 19:49:31
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0