Knappt styrfart

Ojojoj vad sega mina ben var under dagens löprunda! Tydligen kom sviterna från förra veckans många kilometrar och härliga pass idag istället. Det kändes som om jag knappt tog mig framåt på mina otroligt ovilliga löparben. Att det dessutom var stark motvind i princip hela tiden och snömoddiga vägar gjorde ju inte saken bättre direkt. INGEN som såg mig idag skulle kunna ana att jag faktiskt springer milen under 42 min. Inte heller jag kunde förstå det. För idag var det verkligen kraftlös och (för mig!) riktigt långsam löpning som gällde. Men men, vad gör det? Det fick bli ett slags återhämtningspass istället för det distanspass som var tanken. Efter löpningen blev det dessutom ett skönt styrkepass så jag känner mig ändå nöjd med dagens träning.


Trötta, trötta ben på snöigt underlag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0