Varvetvecka

På lördag är det alltså dags för årets första lopp, Göteborgsvarvet. Klockan 13:39 startar jag. Förhoppningsvis är jag i mål mellan 90 och 100 min senare.

Denna vecka blir alltså lugn på träningsfronten. Idag blev det ett intervallpass, imorgon är det lättare distanslöpning som står på schemat och på torsdagkväll 4 km LUGN jogg.

Veckans tuffaste utmaning blir dock inte halvmaran utan att hålla sig frisk. Eftersom jag umgicks med en sjuk pojkvän hela långhelgen så är chansen att jag undviker ännu en förkylningen dessvärre inte så stor. Men än så länge har jag inga sjukdomstecken och jag hoppas innerligt att det inte uppstår några heller. Jag börjar ju bli riktigt taggad för Varvet och vill så gärna prestera bra!

Ska DU springa Varvet?

Bild från Göteborgsvarvets hemsida


Kommentarer
Postat av: Staffan

Nej, inget Göteborgsvarv för mig, körde Kungsholmen Runt istället och fokuserar nu på maran!



Lycka till!!

Postat av: Pernilla

Googlade på löparglasögon och hittade till Dig =)

Varvet ska jag inte springa, min halvmara blir i Sthlm i september. Hoppas Ni får bra löparväder!

2010-05-18 @ 18:56:13
URL: http://bumbisplace.blogspot.com
Postat av: Lisa

Då ses vi på maran Staffan! =)

2010-05-18 @ 19:00:15
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Lisa

Pernilla, vad kul att du hittade mig! =) Kanske blir det halvmaran i Sthlm även för mig i höst. Lycka till med träningen!

2010-05-18 @ 19:01:56
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0