Linnebränna

Igår var det riktigt sommarväder här i Stockholm. Det var ca. 22 grader varmt och strålande sol. Helt fantastiskt! Jag har länge längtat efter att få springa i linne men eftersom termometern knappt har visat över 15 grader denna vår så har det fått vänta. Men igår var det alltså äntligen dags. Första passet med BÅDE linne och korta tights alltså! Det känns så fritt att springa med lite kläder på sig. Man känner sig lätt. Speciellt i jämförelse med vintern som har varit då det vara flera lager kläder som gällde!

Jag var dock inte helt beredd på att solen var så stark som den faktiskt var. Så gott som hela gårdagens runda gick dessutom i solen. Det var inte många gånger jag passerade ett skuggigt område. Detta resulterade givetvis i brända axlar. Just nu är brännan röd men förhoppningsvis övergår den så småningom till brunt. Bruna axlar inför Varvet nästa helg alltså! =)

Mina brända axlar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0