Klockan 6:10

Ja så dags sprang jag imorse. Det var ju inte sämsta dagen för morgonlöpning direkt. =) Klarblå himmel och helt vindstilla. Fåglarna kvittrade och solen värmde skönt, trots den tidiga morgonen. Sicklasjön, som jag sprang runt, låg helt spegelblank. Underbart! I sommar kommer det definitivt att bli mer morgonlöpning för mig. Det blir ju perfekt innan jobbet.

Eftersom jag bara sprang drygt 6 km hade jag gott om tid att äta frukost och läsa tidningen också. Jag gillar verkligen morgonen! Och att springa på morgonen ger hela dagen en bra känsla. Hoppas verkligen att jag kan komma ihåg den känslan så att jag lyckas ge mig ut så här tidigt igen.

Frukostdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0