Fortfarande frisk

Än så länge så lyser sjukdomen med sin frånvaro. Till min stora glädje givetvis. Jag känner mig iofs lite knepig i halsen men det gör jag ganska ofta så det behöver inte betyda förkylning. Hoppas hoppas att jag inte blir sjuk!

Trots den lilla känningen i halsen vågade jag mig ut på en sväng runt Sicklasjön nu ikväll. Jag sprang hyfsat lugnt (4:59-tempo) och försökte känna efter hur kroppen kändes. Förutom lite sega och stela ben så kändes det faktiskt okej.

När jag lyssnade på radion för någon vecka sedan hörde jag en person berätta att när hon verkligen ville något så brukade hon säga det högt till sig själv. Då brukade hennes vilja gå igenom. Så det är väl bara att börja: Jag kommer att vara frisk på lördag. Jag kommer att vara frisk på lördag. Jag kommer att vara frisk på lördag.....

Tror ni att det funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0