Lidingöloppsträning i Karlskrona

Igår åkte jag från Stockholm till Karlskrona. Här i min "hemstad" ska jag tillbringa hela sommaren. Det kommer bli mycket jobb men förhoppnigsvis även lite ledigt. Åtminstone under helgerna. Det kommer bli en härlig löparsommar i min vackra stad och jag är faktiskt redan peppad för att ta tag i Lidingöloppsträningen. Många löprundor i Rosenholm kommer det således bli. Fast jag ska njuta av marathonkänslan i några dagar till och inte börja träna igen förrän på torsdag. Känslan kommer jag även bära med mig in i Lidingöloppsträningen. Förhoppningsvis hjälper mina fantastiska upplevelser från Stockholm marathon mig att även persa på Lidingö i höst. Kanske till och med komma under 2:38 och knipa en silvermedalalj?

Hur ser din träningssommar ut?

Kommentarer
Postat av: Anna (orka mera)

Min sommar... en lång cykeltur skåne-umeå sen ska jag låsa in cykeln i någon garderob och bara springa:) Har stockholm halvmarathon och Lidingöloppet som höstens mål!

2010-06-08 @ 13:49:14
URL: http://blogg.piggelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0