Lidingöloppet 2010

Då var man äntligen anmäld till det där loppet som jag både älskar och hatar, Lidingöloppet. Jag har ända sedan förra året planerat att springa loppet men som student är anmälningsavgiften en ganska stor utgift för mig. Men nu när skattepengarna har kommit så anmälde jag mig! =)

Anledningen till att jag har en tudelad känsla inför Lidingöloppet är att första gången (2008) jag sprang så hade jag himla roligt och tyckte att loppet var bland de roligaste lopp någonsin sprungit. Andra gången (2009) däremot, var känslan den motsatta. Då upplevde jag loppet som hemskt och fruktansvärt tråkigt. Dessutom var jag jättebesviken efter loppet.

Förhoppningsvis kommer jag bli nöjd med årets Lidingölopp. Jag ska i alla fall göra mitt yttersta för att vara så väl förberedd som möjligt. Och framför allt; Jag vill ha revansch!

Vilka mer ska springa Lidingöloppet?


Bild från Lidingöloppets hemsida


Kommentarer
Postat av: Tobias

Inte jag! Nästa år kanske...

2010-06-15 @ 20:16:12
URL: http://blog.noll.se
Postat av: Anna (orka mera)

Jag! Det är en av mina årliga traditioner. Fast jag har inte fått tummen ur och anmält mig än...

2010-06-15 @ 21:48:06
URL: http://blogg.piggelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0