Piggare och blomvakt

De två senaste löppasset har känts betydligt lättare än tidigare. Benen verkar ha vaknat till och jag har mer energi. Förresten så tror jag att det kan vara just energi som tidigare har gjort att jag har varit så sliten och då menar jag såklart BRISTEN på energi. Jag misstänker att jag äter för lite, åtminstone när det gäller mellanmål. Det räcker inte med en frukt på eftermiddagen om jag ska orka träna efter jobbet! Det känns härligt att kunna springa med pigga ben igen. Med utökade mellanmål håller piggheten förhoppningsvis i sig!

För övrigt är jag blomvakt åt mamma nu när hon & pappa är på semester. Det är en ansvarsfull uppgift och jag kämpar hårt med att inga blommor ska dö. Än så länge har jag lyskats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0