Inspiration

Som tidgare nämnt så är jag inte bara intresserad av att idrotta själv utan även av att titta på när andra gör det. Jag har alltid varit lite av en sportfåne, framför allt när det gäller vissa idrotter. Friidrott är givetvis en av mina favoritidrotter och jag har följt EM i Barcelona med stort intresse. I helgen gick ju EM-marorna av stapeln och jag satt klistrad framför tv:n. Även om min egen löpning är på en helt annan nivå så blir jag verkligen inspirerad av dessa fantastiskt duktiga löpare!

Redan 1995 var det faktiskt en VM-mara som fick mig att bli intresserad av långlöpning. Jag var i Göteborg under friidrotts-VM då och när vi såg marathonloppet så tänkte jag faktiskt att jag också skulle vilja springa ett marathon någon gång. Tio år senare blev det verklighet!


Coola och grymt duktiga Isabellah Andersson ger inspiration


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs samtliga bloggar relaterade till hälsa. Däribland ämnen såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-03 @ 23:42:44
URL: http://biggest-loser.se/
Postat av: Pelle

Hej och tack igen! Är du intresserad så kan du följa mina fram(eller bakåt)steg här på bloggen.

Kram

2010-08-05 @ 11:13:34
URL: http://runningpelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0