Nya snabba löparprylar

Denna veckan har jag faktiskt investerat i två nya löpargrejer, SNABBA sådana.

Jag har köpt mina första löparglasögon. Fast egentligen är det längdskidglasögon men eftersom jag är ett stort längdskid-fan så tyckte jag att det passar bra ändå. Kanske kommer jag nu få muskler som Marit Björgen eller kondition som Charlotte Kalla? Snabba är glasögonen i alla fall.

Dessutom är det snart dags att köpa nya löparskor så då bestämde jag mig för att göra det redan idag. Ska ha två skor parallellt ett tag. Även denna gång blev det ett par Saucony Triumph. De ser i alla fall snabba ut på färgen och går det inte fort i dem så kommer jag i alla fall att synas!

Här är mina senaste inköp:


Kommentarer
Postat av: Klara

Glasögonen passade ju jättebra och va snygga skorna va!! du kommer vara farlig ju, så snabb och snygg som du är :)

2010-04-16 @ 17:52:42
Postat av: Lisa

Haha, ja vi får väl som om jag är både snygg & snabb i spåret i vår... =)

Postat av: Maja

Tjuuusigt Sport-Lisa!! Instämmer helt i allt Klara skrivit :D

2010-04-17 @ 09:53:15
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0