Lätt löpning på slätten

Idag mår jag mycket bättre. Jag är inte helt återställd efter förkylningen än men så pass frisk att det blir en lugnare löprunda i eftermiddag när Mats kommit hem från jobbet. Jag är nämligen i Trollhättan/Vänersborg och eftersom jag är ensam hemma på dagarna tog jag en paus i pluggandet och promenerade här i området. Det är himla fint väder men väldigt blåsigt. Mats barndomshem ligger på landet, omringat av åkrar och slätter. Det är vackert. Men löpmässigt är det inte det roligaste stället. Det är t.ex. ganska tungt mentalt att nästan hela tiden kunna se var rundan börjar och slutar. Men det funkar. Ska bli fantastiskt skönt att ge sig ut på en runda idag i alla fall. Kroppen längtar efter att få springa.

Här är ett par bilder från dagens promenad och kommande löprunda:





Kommentarer
Postat av: Maja

Ser fint ut!

2010-04-27 @ 14:35:22
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0