Första passet med 3/4-tights och BÄSTA sällskapet

Även om det har varit vår ett tag nu så var det idag första gången i år som jag sprang utan långa tights. För bara några veckor sedan försvann underställsbyxorna under tightsen och nu blev det alltså 3/4-tights istället för hellånga. Snart är det dags för de riktigt korta tightsen och (fantastiska tanke!) ett linne.

Riktigt bra känsla var det i alla fall att springa med bara underben. Dagens kuperade löpning (13,7 km i exakt 5 min-tempo) blev ju inte direkt sämre av att solen sken över Nackareservatet och att min stora kärlek sprang bredvid mig. Underbart!

På slingan på väg mot Hellasområdet

 

Ett snabbt stopp för fotografering

 

Svettig löparkärlek


Kommentarer
Postat av: Maja

Aah du får då alltid löpning att låta underbart härligt du :D Ser väldans skönt ut faktiskt! Och du och Mats är (precis som Klara och jag viskade om igår kväll, hihi) så himla självklara ihop. Det syns liksom att det är ni det ska vara :)

2010-04-18 @ 17:58:33
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vad gullig du är som skriver så, Maja! Jag blir lite rörd... =)



Och en sak till; löpning ÄR underbart härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0