Välfyllt kylskåp

Jag har alltid gillat välfyllda kylskåp. Eller det är egentligen inte själva kylskåpet som jag gillar utan dess innehåll. Hemma hos mamma & pappa har det alltid varit massa goda grejer i kylskåpet och den vanan tog jag med mig när jag flyttade hemifrån. Det är helt enkelt en härlig känsla när man öppnar kylskåpet och det bara är att välja bland alla goda ätbara ting! Antagligen har denna "böjelse" ett samband med att jag gillar mat och då i princip all mat. Det mesta kretsar kring mat - hur, när, vad, var osv. Det kanske bör tilläggas att jag INTE har en sjuk relation till mat utan jag är bara väldigt matglad! Det är ju så gott med mat! Givetvis är matglädjen ett resultat av att jag är fysiskt aktiv. Behovet av att fylla på det man gjort av med efter ett träningspass är ju så klart stort och aptiten ökar till skillnad mot om man lever ett mer stillasittande liv.

Idag har vi varit på Maxi i Nacka och fyllt på vårt kylskåp. Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare till middag!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vilket lyxigt kylskåp!! Så vill jag också ha det!

2009-09-06 @ 17:51:40
URL: http://lofsan.wordpress.com
Postat av: Maja

Ooh, vad glad jag blir - en till blogg att läsa! :D Haha, du kommer aaaldrig få titta i mitt kylskåp Lisa, fy vad jag skulle få skämmas! ;)

2009-09-06 @ 18:08:51
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Sofia McKie

Härligt! Skönt att se att det är någon mer än vi som tycker om att ha ett proppfyllt kylskåp. :)

2009-09-06 @ 19:12:25
Postat av: Hanna

Härligt! Tilma gillade bilden på sig själv men hon gillar kylskåpsbilden ännu mer! Nu tjatar hon om att vi ska åka till Maxi i Nacka.

Ha en bra vecka så hörs vi!

2009-09-06 @ 19:38:35
Postat av: Hampus

Exakt så ser mitt kylskåp ut! Fast då är det bara en av hyllorna som tillhör mig. That sucks!

2009-10-04 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0