Intensiv vecka men gosigt sällskap

Denna veckan är sjukt intensiv. Som jag tidigare skrivit är det framför allt jobb och plugg som gäller. Igår hann jag i alla fall med att hämta min gosiga systerdotter Tilma på hennes förskola och sen åkte vi hem till oss. När jag kom till hennes förskola blev hon så där stolt som barn blir och ville visa mig massa saker. Sin hylla med kläder och så. Så söt! Sen åkte vi tvärbanan till Sjöstaden. Jag var lite nervös för jag har aldrig åkt tvärbana med barnvagn innan men det gick bra. Efter det gick vi en promenad och lekte i en lekpark. Väl hemma läste vi böcker, kollade på Bolibompa, lagade mat och åt. Tilma gillade åtminstone pastan vi bjöd på. Det är så himla bra att Hanna & Daniel bor så nära oss, inte minst nu när Tilma finns. Jag är så glad att jag kan träffa dem alla tre ofta!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Detsamma! Vill du att jag ska hämta dig på skolan någon dag så att du kan visa mig din hylla och saker? Tilma verkade för övrigt helnöjd med besöket hos er.

2009-10-21 @ 21:12:33
Postat av: Emelie

Oj vad stor hon har blivit!

2009-10-25 @ 20:31:35
Postat av: Lisa

Ja visst har jag Emelie?! =)

2009-10-26 @ 16:04:51
Postat av: Emelie

Haha. Ja du växer så det knakar. Synd att jag inte var hemma i staun i helgen. Det hade varit roligt att träffa er alla! Kram

2009-11-02 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0