Fullt upp

Det är verkligen fullt upp för tillfället. Jag har så himla mycket att göra hela tiden och så fort en sak är avklarad så dyker nästa upp. Det är framför allt mycket att göra med skolan, både en hel del schemalagt denna veckan och massor att läsa in till tentan om 1,5 vecka. Juridik är det just nu. Jag gillar det men det är ju så många olika moment som ska läras in så det är tufft. Förstår inte hur jag ska kunna få koll på allt. Dessutom jobbar jag fyra dagar nästa vecka. Men men jag har ju valt det själv så det är väl bara att kämpa på.

Förutom plugg och jobb tar ju träningen en hel del tid så klart. Dessutom måste man ju hinna laga mat, äta, sova, diska, tvätta, städa och äta lite till. Fast egentligen gillar jag att ha mycket inplanerat. Det är ju så tråkigt annars. Men det vore inte helt fel om dygnet ibland kunde bestå av kanske sådär 30-35 timmar! Då kanske jag hade hunnit kolla på "Bonde söker fru" och andra lättsmälta tv-program utan att panikplugga i reklampauserna.



En kär vän


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du, Lisa, håller helt med dig!Är hela tiden fullt upp, skulle oxå behövt fler timmar på dygnet många gånger!Men får väl ta en sak i taget så löser det sig säkert!!Ha det bra!Kram!

2009-10-15 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0