Yoghurtlakrits

Jag är inte en person som har något behov eller sug efter sötsaker. Det är faktiskt väldigt sällan jag är sugen på godis, glass, kakor, efterrätt etc. och när jag väl äter något sådant är min känsla ganska likgiltig. Jag kan liksom lika gärna hoppa över sötsakerna för det ger mig ändå inget att äta dem.

Men det finns en sak som jag bara under det senaste året har upptäckt och som är helt fantastiskt. Något som jag verkligen kan längta efter. Yoghurtlakrits! Det är alltså ett exotic snack och innebär sötlakrits med yoghurt runt. Helt underbara är dessa små vackra söta godingar!

Dessvärre upptäckte jag att yoghurtlakritsen inte säljs på Konsum här i Sjöstaden längre. Katastrof! Jag ska minsann ta ett snack med personalen där. I alla fall frågar varför. Man kan ju hoppas att de var tillfälligt slut bara.

Godast


Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan! Nu har jag hittat hit! Hur kan jag missat att du bloggar?! Längtar till nästa fredag! Kramar

2009-11-06 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0