Sjuk

Jag har varit sjuk i en vecka snart. Förra onsdagen vaknande jag med halsont och dagen efter (julafton) var det ännu värre. Nu har halsontet nästan försvunnit men jag är snorig, har huvudvärk och känner mig lite febrig. Mina bästa vänner just nu är Ipren och Bafucin.

Det är så tråkigt att må så här! Jag har inte varit riktigt sjuk sedan i somras så det var egentligen bara en tidsfråga innan jag skulle bli det. Det brukar bli åtminstone ett par rejäla förkylningen varje år för min del. Men jag har varit dålig så länge denna gång! Oftast brukar jag vara sjuk i fyra dagar som mest. Imorgon är det en hel vecka sedan jag tränade. Känns inte bra alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0