De är tillbaka!

Jag har ju glömt att skriva om den fantastiska nyheten! Yoghurtlakritsen finns återigen i hyllan hos Konsum i Hammarby sjöstad! Hurra! För ett tag sedan berättade jag om dessa underbara och smaskiga godsaker som nästan är det enda jag verkligen kan längta efter när det gäller sötsaker. Efter, av okänd anledning, några veckors frånvaro kan jag nu alltså äntligen gå lös på dessa härligheter i Exotic snacks-hyllan här i min kvartersbutik. Dessutom; eftersom jag tränar kan jag äta MÅNGA, MÅNGA!

Kommentarer
Postat av: Maja

Fantastiskt!! Själv är jag beroende av bananchipsen i yougurth ;)

2009-12-09 @ 12:08:40
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Maja, bananchipsen i yoghurt är inte dumma dom heller. Kommer lätt på en andraplats!

2009-12-09 @ 12:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0