Löpardejt

Jag har en löpardejt. Om en stund ska jag ge mig iväg för att möta upp en av mina absolut bästa vänner, Hanna. Hanna bor tyvärr alldeles för långt bort, nämligen i Lund. Men denna helg är hon på besök i Stockholm för att fira sin systers födelsedag och eftersom Hanna också ska springa Stockholm marathon nästa helg så ska vi passa på att provspringa delar av marathonbanan idag.

Vi kommer starta på Skeppsbron och därefter ta oss längs Söder mälarstrand, över Västerbron (och jag som trodde i fredags att jag inte skulle springa över bron förrän den 5 juni!), längs Norr mälarstrand och avsluta på Vasagatan. Jag kommer ta med kameran så senare idag dyker det förhoppningsvis upp några bilder från dagens löpardejt. Det ska bli så trevligt att träffa min underbara vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0