Sämsta möjliga start

Den här veckan hade jag tänkt skulle bli en nystart för mig och träningen. Tanken är ju att lägga upp träningen med siktet inställt på halvmaran på 1:30 i april (vilket dock inte känns helt realistiskt i nuläget men jag tänker ändå göra ett försök!) Jag har faktiskt tänkt följa ett träningsprogram som finns på nätet, vilket jag aldrig gjort tidigare. Men just nu känns det som ett enkelt sätt att träna varierat och målinriktat. Även om jag kommer modifiera en del pass. Träningsprogrammet startade igår.
 
Dessvärre har magsjukan kommit på besök i familjen och att träna känns just nu låångt borta. En riktigt kass nystart alltså! Men jag hoppas kunna genomföra åtminstone två av de fyra passen som första veckan omfattar (kanske till och med tre). Nystarten blir förhoppningsvis på torsdag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0