Flyt och mål

Löpningen flyter på riktigt bra just nu. Jag känner mig i bra form. Men framför allt så tycker jag att det är roligt att springa och motivationen är på topp. Jag ser fram emot löpningen nu i vinter! Även om det kommer bli tufft att få till med tanke på flytt, förskolestart m.m. 
 
Inför nästa säsong har jag formulerat ett löparmål. Fler lär det bli. Men just nu nöjer jag mig med ett. Målet är halvmaran under 1:30. Jag har gjort det en gång innan och vet därför att det är möjligt. Det ska bli kul att ha ett tydligt mål att träna mot. Än så länge är jag bara anmäld till Göteborgsvarvet men kommer även att springa Womens health halfmarathon i april. Förhoppningsvis klarar jag målet på något av de loppen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredric

Grattis till flytten, för i Stockholm kan väl ingen vettig människa bo? ;-)

Svar: Tack Fredric! Precis så tänker vi. :-)
Lisa

2014-11-01 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0