Hej bloggen

Snacka om sommarstiljte här på bloggen! Ja det är dålig uppdatering på flera bloggar under sommaren vilket ju känns ganska självklart. Det finns ju så mycket annat att göra än att läsa eller skriva blogginlägg.
 
Jag har semester/föräldraledigt nu och njuter massvis. Som vanligt på sommaren så åker vi på Sverigeturné till vänner och familj. Just nu befinner jag mig på gräsmattan hos mina svärföräldrar i Trollhättan.
 
På löparfronten så är det finns det både positiva och negativa händelser. Konditionsmässigt känner jag mig i bra form och tycker att löpningen är väldigt rolig just nu. Tyvärr har jag fått en del problem med bäckenbotten igen. Det liksom ilar till ordentligt, ja nästa hugger. Det känns såklart väldigt tråkigt. Senaste löppasset kände jag dock endast av det onda lite då och då. Det var heller inte särskilt smärtsamt. På fredag är det tänkt att jag ska springa Kraftprovet. Som det känns i nuläget så kommer jag att starta men om den huggande smärtan kommer så bryter jag. Jag vill ju inte riskera något!
 
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0