Hejhej

Tittar in och säger hej bara. Och ger en kort uppdatering om (löpar) läget. Jag är i bra form för tillfället. Kan med lätthet springa ett distanspass över 10 km i ett tempo som är under 5 min/km. Känns nästan som "förr" faktiskt. Detta trots att jag tränar mindre än någonsin (beroende på tids- och motivationsbrist samt att jag är tillfälligt ensamstående förälder, vilket ju stundtals faktiskt gör det omöjligt att träna!).
 
Tyvärr vaknade jag dessutom idag med en liten liten irritation i halsen. Så idag blev det ingen träning. Jag har dock inte blivit sämre under dagen så hoppet om att kunna springa imorgon lever än.
 
Som jag har skrivit tidigare så har jag bara (än så länge) en målsättning inför nästa säsong: Halvmarathon under 1:30. Den riktiga träningen inför det målet kommer jag att dra igång i januari. Fram tills dess fortsätter jag min ostrukturerade och ganska måttliga träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0