Utomhusglädje och Karlskrona

I söndags sprang hela lilla familjen (jag, Mats & Siri) till ett utegym ungefär 5 km bort för att styrketräna en stund och sedan sprang vi hem igen. Bättre söndagsnöje finns nog inte! Jag & Mats har alltid varit utomhus en stor del av helgerna och det är inget som har ändrats bara för att Siri har kommit. Förutom träning ute så äter eller fikar vi gärna utomhus och beroende på årstid så blir det skid- och skridskoåkning eller bär- och svampplockning. Jag älskar att vara utomhus!
 
Igår (måndag) flög och jag & Siri ner till mina föräldrar i Karlskrona och vi ska stanna här hela veckan. Tänk vad lyxigt att vara föräldraledig och kunna göra sådant! Det gäller ju att passa på för snart börjar jag jobba igen. Än så länge har jag inte tränat något här då jag är rejält hostig nu. Men förhoppningsvis blir jag snart frisk och kan då njuta av härliga löpturer i min hemstad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0