Småkrasslig och lite spring

Motivationen är något bättre än när jag skrev senast. I tisdags började jag dock känna en svag irritation i halsen, vilket förvärrades under onsdag. Halsont innebär såklart att det inte blir någon träning. Först idag kände jag mig tillräckligt frisk för att våga ge mig ut.
 
Eftersom jag & Siri i tisdags flög ner till mina föräldrar i Karlskrona så blev det en vagnjogg i min barndoms hemstad. Jag kan konstatera att det här att med barnvagnslöpning passar ypperligt i ett villaområde utanför en mindre stad. Inte ett rödljus någonstans och knappt en enda trottoarkant. Dessutom väldigt tomt på folk vilket gjorde det enkelt att ta sig fram. Drygt 10 km i skapligt tempo lyckades jag skrapa ihop och därefter julbordslunch med mina föräldrar som inte var fy skam. Nu hoppas jag att halsen fortsätter att kännas bra och innan julafton vill jag få till ett lite längre pass samt ett kortare.

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Hoppas halsförbättringen håller i sig! En riktigt god jul på dig och lilla familjen!

Svar: Tack detsamma!
Lisa

2013-12-22 @ 06:31:06
URL: http://www.snorkkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0