Vad händer nu då?

För tillfället mysspringer jag mest. Har faktiskt redan blivit två pass sedan Hässelbyloppet. Känner mig i princip återhämtat. Dessutom är det stegtävling på jobbet och då vill man ju gärna prestera...

Förutom det så är framtiden ganska oviss just nu. Jag vet inte alls hur nästa löparsäsong kommer att se ut. Inte heller vet jag hur bloggen kommer att utveckla sig.

Innan jag tar några beslut ska jag fortsätta att mysspringa ett tag men också köpa mig ett gymkort och börja alternativträna. Men först drar jag till Berlin på semester. Inte dumt alls!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rätt ok att mysspringa, mer känsla och att bara springa på som man känner för!

Svar: Ja mysspringa är precis vad jag behöver just nu.
Lisa

2012-10-18 @ 11:55:05
URL: http://www.springamera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0