Sjuk

I torsdags kväll efter att ha landat och ätit middag i Berlin så kom den smygande. Förkylningen. Sedan dess har den haft mig i sitt grepp. I fredags och lördags var det en kamp mellan mig och förkylningen. Jag ville ju såklart njuta av Berlin-resan men det blev tyvärr inte riktigt som planerat. Men Berlin är en himla trevlig stad och jag kan tänka mig att Berlin-marathon är ett fint lopp. Och utan backar.

Även om jag fortfarande är småsjuk så har jag jobbat idag. Det går åt rätt håll. På onsdag hoppas jag att jag är igång med löpningen igen. Jag saknar den. Dessutom ska jag ju köpa ett gymkort. Men det är liksom något som tar emot. Jag har av någon anledning väldigt svårt för att ta tag i det där.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig snabbt nu!

Svar: Tack Jenny!
Lisa

2012-10-23 @ 09:05:37
URL: http://www.springamera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0