Fortfarande sjuk

Den här sjukdomen är minst dags segdragen! Efter förra helgen blev jag sämre igen och i onsdags fick jag till och med gå hem från jobbet. Sedan kändes det okej resten av veckan och jag jobbade på som vanligt.

Träning har jag inte ens funderat på. Men igår vågade jag på mig ett lugnt löppass om 5 km. Jag kände mig faktiskt nästan frisk. Efter passet började jag dock frysa massor, fick ont i bihålorna och hade ont i kroppen. Sjuk igen alltså.

Idag är jag därför hemma från jobbet, även om jag mår bättre än igår. Men huvudvärken är där. Nu tänker jag minsann ta det säkra före det osäkra och bli frisk på riktigt. Att vara hemma är dock bland det tråkigaste som finns och jag klättrar redan på väggarna. Tur i alla fall att det finns diverse elektronikprylar som jag kan underhålla.

Vad gäller träningen så har det de senaste veckorna inneburit extremt få pass. Ja jag tror faktiskt inte jag har haft en så lång period med så få pass sedan typ 2006. Det känns skittråkigt och jag mår inte alls bra utav det. Men det är ju inget att göra åt utan bara vänta ut sjukdomen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad trist! Hoppas ni att bacillerna sticker iväg och du blir frisk snabbt!

Svar: Ja, riktigt trist är det!
Lisa

2012-11-05 @ 11:21:30
URL: http://www.springamera.blogspot.com
Postat av: Andrea

Segt! Men det verkar vara temat för hösten. Många som har fastnat :( Krya på dig!

Svar: Tack Andréa! Ja visst verkar det vara många som är sjuka?
Lisa

2012-11-05 @ 12:20:30
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0