Sociallöpning i skogen

Både igår och idag har det blivit ett längre distanspass i skogen för mig. Fast inte ensam. Idag hade jag min vanliga löparkompis Mats med mig på rundan. Inte illa alls.

Men under gårdagens runda hade jag ett nytt sällskap, nämligen Andréa. Vi har länge försökt att få till ett gemensamt pass utan att lyckas. Men igår blev det äntligen av. Det blev ett himla trevligt pass där tiden och kilometrarna försvann i ett nafs. Det blev såklart en hel del löparsnack. Andréa och jag håller ungefär samma nivå när det gäller löpning och har därför även lika upplevelse från lopp & träning. Då finns det mycket att prata om kan jag lova! Fast vi berörde såklart också en hel del ämnen som ligger utanför löpningen. Som exempelvis svårigheten i att förstå vad en ingenjör egentligen gör... Himla trevligt var det i alla fall och jag hoppas på fler gemensamma rundor med Andréa.

Fast jag har såklart inget emot att springa med min kära Mats heller! Om nu något skulle tro något annat.


Sociallöpning i skogen, fast ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0