Oengagerat backpass

Innan passet idag var jag inte alls särskilt sugen på att springa. Jag var trött och ville bara stanna hemma. Men jag lyckades stå emot den känslan genom att motivera mig med tanken på att det brukar ALLTID kännas bra när man väl är ute. Visst, det kändes okej och framför allt skönt att komma ut i den härliga vårluften. Men den där riktigt härliga känslan infann sig aldrig. Jag var oengagerad på något vis och hade ingen riktig lust att pressa mig. Trots denna tråkiga känsla så genomförde jag det backpass som jag hade planerat. Inget pass som kommer gå till historien som ett av de mest minnesvärda men helt okej ändå. Jag är i alla fall nöjd att jag tog mig ut.


Dagens backe - åtminstone delar av den


Kommentarer
Postat av: Anna Hansson

För dig som älskar att springa vill jag promota Ljusruset den 14 april du hittar mer information på www.ljusruset.se. jag hoppas att du anmäler dig till Järvas lopp.

2011-03-21 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0