Uppdatering

Ojoj, vad dålig jag har varit på att blogga. Tiden bara rusar iväg! Jag jobbar mycket och när dagens träning & mat är avklarad så är det oftast redan dags att lägga sig. Dessutom var jag inte särskilt sugen på att blogga nu i midsommarhelgen. Då finns ju så mycket annat trevligt som upptar ens tid! Men förhoppningsvis blir det bättring på blogg-fronten nu.

Midsommar firades i Kalmar & Karlskrona. Så himla trevligt! Jag älskar att vara där nere i Sveriges sydöstra hörn! Jag hann med ett löppass på midsommaraftons morgon och ett igår på spåret i mitt kära Bastasjö innan det var dags att flyga tillbaka till Stockholm.

Ikväll sprang jag ett kortare distanspass i nya skor. För första gången i mitt liv har jag köpt ett par löparskor på nätet och när jag idag fick hem dem var jag ju tvungen att testa. Det blev ett par Asics gel DC-trainer 16 i fantastiskt vacker färg. Skorna kändes bra, sköna & lätta, men det var väldigt varmt vilket gjorde löpningen ganska tuff. Men jag är helt klart nöjd med mitt skoinköp!


Svettig löpning i keps & nya skor!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är nyfrälst löpare och trillade in på din blogg, rolig, personlig och inspirerande. Har lagt till din blogg i min "Löpning"-flik på datorn, ska bli roligt att följa dig!

2011-06-28 @ 07:05:38
Postat av: Lisa

Emilia: Välkommen till min blogg och till löparvärlden. =) Och stort tack för din kommentar!

2011-06-28 @ 21:08:05
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0