Ser framåt

I och med att det igår var både min födelsedag och sista dagen i januari så känns det helt rätt att nu ta nya tag ocj blicka framåt. Ett år äldre och en ny månad alltså. Jag ser fram emot löparåret som 28-åring. Förhoppningsvis bjuder februari och även kommande månader på många trevliga upplevelser. Jag ser definitivt positivt på framtiden!

Egentligen borde jag kanske ha inlett mitt år som 28-åring med 28 km löpning. Det vore himla passande tycker jag. Men det är en aning långt en helt vanlig tisdag. Istället blev det ett lugnt distanspass på 18 km. Och det betyder INTE att jag hellre är 18 än 28 år! Verkligen inte. Jag trivs bra att med att bli äldre. Man blir både smartare och bättre på att springa. Åtminstone än så länge. En dag kanske det vänder?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror inte att det vänder. Man blir bara bättre! På löparklubben är det en gubbe som är runt 75 år. Han springer om mig i intervalerna ibland. =/ Då brukar jag tänka: "Han har ju tränat hela sitt liv! Han har ju haft 75 år på sig att träna upp sin löpning, inte kontigt att han är så bra"! Så vi blir bättre!

2011-02-02 @ 08:51:25
URL: http://militarmamman.wordpress.com
Postat av: Lisa

Skönt att du ser positivt på framtiden Frida! Då gör jag också det. =)

2011-02-02 @ 18:28:05
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0