Samlar kilometrar

Efter ca. 75 km löpning på fem dagar så vilade jag i torsdags. Det var välbehövligt. Kroppen kändes sliten efter framför allt snömodds-löpningen. Igår (fredag) sprang jag återigen. Det blev en kort distans på 7,4 km. Kroppen var definitivt med på noterna och trots snön så var benen mycket pigga. Skönt! Förresten så var snön hårt packad på de flesta gångvägar så den störde mig inte alls så som den gjorde under onsdagens pass med Klara. Tack för det!

I eftermiddag blir det ännu ett löppass och denna gång i sällskap med min sambo. Mats har inte sprungit på 1,5 vecka pga. knäproblem så vi får ta det försiktigt. Förhoppningsvis har han inte ont idag. Om det går bra för honom så springer vi även ett pass imorgon. Annars gör jag det själv. Förhoppningsvis kommer jag upp i 70 km den här vecka. Eller åtminstone i närheten.

Trevlig träningshelg på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Kul att ni kan springa tillsammans ibland! Hoppas sambons knä är ok nu. Och snygg veckmängd där!

2010-11-27 @ 21:04:30
URL: http://www.runnersworld.se/blogs/sofie/
Postat av: Lisa

Tack för din kommentar, Sofie. Hans knä är tyvärr inte bättre men har springer ändå. =)

2010-11-28 @ 16:47:42
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0