Orsa/Grönklitt

Förra veckan (ons-sön) var jag på minisemester i Grönklitt. Min syrra har via sitt jobb tillgång till en stuga där. Mamma & pappa åkte hela vägen från Karlskrona till Grönklitt redan på söndagen. Hampus & jag åkte från Stockholm på onsdagen och Mats samma dag från Trollhättan. Familjen Bengtsson-Falck slöt an på tordagen. Vi hade fantastiska dagar med MASSA skidåkning. Jag & Mats utnyttjade tiden maximalt genom att så fort liftarna stängde byta ut utförsskidorna mot längdskidorna. Skidåkning åt alla håll alltså!

Här är några bilder från dagarna i Grönklitt:   

                                        


Mats i backen



Jag i backen


Vår stuga


Längdskidåkning i -23 grader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0