Jag ger mig inte

Precis som förra vintern så känns det ibland tröslöst att vara löpare när snön ligger som slush puppie på alla gator och när man under ett löppass snarare känner sig som en skidåkare med NOLL fäste än som en löpare. Missförstå mig inte, jag älskar snön. Den är underbart vacker och att åka skidor (på alla håll) är bland det roligaste jag vet. Men det vore himla bra om snöröjningen på vägarna fungerade lite bättre. Just DÄR behöver det ju inte vara snö.

Fast jag ger mig inte. Jag fortsätter att springa utomhus året om. Oplogade vägar är inget som stoppar mig. Förra vintern besegrade jag snön och så kommer det även bli denna vinter. Dessutom har jag riktigt bra flyt i löpningen just nu. Jag känner mig otroligt stark och pigg. Snömoddiga gator kan verkligen inte ändra på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0