Motivation

Jag är faktiskt jäkligt motiverad att träna just nu. Känns skitbra! Visst, det är inte så att jag längtar ihjäl mig när det regnar, är några enstaka grader ute och blåser snålblåst, men det känns ändå okej att ge sig ut. Och när man väl är ute är det aldrig så ruskigt som det verkar vara när man står inne och tittar ut. Men jag ser faktiskt fram emot de flesta löprundrona och kan till och med få en liten nervositetskänsla blandat med förväntning i magen inför ett tufft backpass eller ett härligt lånpass. Jag tror att det handlar om någon slags skräckblandad förtjusning! Något som jag har märkt håller min motivation uppe är att inspireras av andra löpare, därför läser jag med glädje elitlöparnas bloggar, bland annat den här: http://www.puls.se/blog/blog.cfm?Blo_ID=105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0