Hejarklack från Blekinge

På torsdag kväll anländer min Blekinge-hejarklack till årets Lidingölopp. Precis som förra året består den av mamma, pappa & Primus. Men i år har den dessutom utökats med en person, farmor. Som uppladdning ska jag & hejarklacken (minus Primus så klart) besöka Moderna museet och Dali-utställningen på fredagen.

Förhoppningsvis har jag ytterligare några ivrigt hejandes supportrar längs Lidingös kuperade spår. Det lär ju behövas. Förkylningen har inte brutit ut än så förhoppningsvis har jag lyckats mota undan den med hjälp av röd solhatt i olika former. Idag blev det till och med ett hyffsat lugnt pass runt Årstaviken (9,75 km i 4,44 /km).

På lördag förmiddag åker jag, Mats och två från hejarklacken (se vilka på bilderna nedan) ut tidigare till Lidingö för att hämta nummerlappar. Övriga ansluter senare. Jag börjar bli peppad nu. Och skitnervös!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0