Frustration

Herregud vad lite träning det har blivit på sistone! Förra veckan lyckades jag få till två löppass, vilket visserligen var målet så det får väl ändå vara godkänt. Men det känns aningen fjuttigt. Denna vecka har jag vagnsprungit en gång och kört ett hemma-styrkepass, vilket också känns på tok för lite. Tyvärr är inte träningen heller av någon högre kvalitet för tillfället då all energi i första hand går till Siri (vilket jag såklart vill!) och det som blir över läggs på flytt-fix. 
 
Både Siri och jag är dessutom snoriga och allmänt hängiga, vilket inte är kompatibelt med träning för min del. Lägg därtill ett hyffsat rejält snötäcke som kom under gårdagen som försvårar vagnspringet något oerhört så förstår ni nog att det känns en aning frustrerande att inte hinna/kunna träna som jag vill. Nu hoppas jag verkligen att både förkylningen och snön försvinner illa kvickt så kanske det kan bli spring imorgon och/eller till helgen. Om det blir kvalitet eller med vagn spelar ingen roll, bara jag får springa.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ja det är trist och frustrerande när det inte blir som en tänkt sig. Här är det också lite upp och ner men på något vis har jag ändå lyckats klämma in nästan det jag vill. Jag gillar ju snö, men nu vill jag ha vår och vagnspringvägar fria från grus!

Vi kanske kan ta en vagnjogg ihop någon morgon i samband ned att jag lämnar på fsk?

Svar: Jag gillar också snö men inte i mars och inte på cykelvägarna. Stockholm stad lär ju inte få Nobelpris i snöskottning direkt... Gärna en vagnjogg på förmiddagen! Vi kan ju prata mer om det när vi ses.
Lisa

2014-03-20 @ 12:48:18
URL: http://www.lopningolivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0