Flytt och snabbdistans

Denna och delvis nästa vecka kommer vara riktigt hektiska. Vi flyttar till helgen och med allt vad det innebär så kommer det bli svårt att få till (prioritera) träningen. Förhoppningen är att klämma in ett par löppass i alla fall. Men vi får se. Jag har dessutom åkt på någon slags näckspärr som gör rejält ont samt en lättare förkylning med täppt näsa och pyttelite halsont. All träning som blir av för tillfället får därför ses som bonus.
 
I söndags lyckades jag i alla fall hinna med ett snabbdistanspass om 6 km hemma hos svärföräldrarna i Trollhättan. Tempot var riktigt bra och jag kände inte av bäckenbotten alls under passet. Så att springa fort verkar ju funka i alla fall, vilket känns bra eftersom säsongens första lopp snart är här - Premiärmilen den 30 mars! Vilka ska springa?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag ska springa. Känns dock som att det kan gå hur som helst. Säg till om du vill springa ihop någon dag!

Svar: Ja samma här, vet inte alls hur det blir på Premiärmilen. Men kul ska det bli! Jag vill gärna springa snart igen. Hör av mig när flytten är avklarad.
Lisa

2014-03-11 @ 19:02:59
URL: http://www.lopningolivet.se
Postat av: Fredric

Grattis till kotten i efterskott! Men näckspärr gör väl inte ont, mer än att man springer naken lite för jämnan kan tänka?! ;-) Någon Premiärmilen blir det tyvärr inte för min del, men det är ett lopp som har en speciell plats i mitt hjärta då det var i upptakten till mina tävlingsmeriter 2010-2011!

Svar: Tack Fredric. Jo tusan vad ont det gjorde med nackspärr! :-)
Lisa

2014-03-19 @ 00:51:05
URL: http://frsa72.blogspot.se/
Postat av: Andreas

Självklart ska man springa. Äntligen utomhuspremiär!

Svar: Härligt! Lycka till.
Lisa

2014-03-20 @ 21:58:28
URL: http://www.runandreasrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0