Tjejmilen: 41:02 - godkänt

Tjejmilen gick bra. Åtminstone bättre än jag hade förväntat mig. En godkänd insats. Men jag har ändå en känsla av att jag inte riktigt fick ut allt idag. Jag var för sliten på slutet för att det ska kännas riktigt bra. Fast det är klart, det var ju inte full satsning som gällde idag. Dessutom mådde jag ganska dåligt efter mål - huvudvärk, illamående och yrsel. Kanske är jag inte helt kurant ändå?

Men såklart är jag nöjd. Jag gjorde verkligen mitt bästa. Det räckte ju faktiskt till en 43:e plats vilket är helt otroligt bra! Det är ju några tusen brudar som springer... Tiden är ju dessutom nästan 1 min snabbare än förra årets. Även om jag upplevde slutet som väldigt tungt så sprangs sista 5 km snabbare än första. 20:42 respektive 20:21. RIktigt snabb sista femma alltså!

Vi får se om sub 40 är möjligt på Hässelbyloppet i oktober. I nuläget känns det aningen svårt att motivera sig. Istället längtar jag betydligt mer till Lidingöloppet. Då får man i alla fall "njuta" i 20 km innan loppet börjar på allvar. =) Tjejmilen är hets från första till sista steg. Fast det är ju det som är tjusningen med millopp!


Lerigt upplopp i år

Kommentarer
Postat av: Andréa

Verkligen en grym tid! Speciellt på den banan. I år tyckte jag dock inte att det var trångt, ska alltid ställa mig längst fram i fortsättningen :)

Svar: Tack detsamma Andréa! Klart du ska stå längst fram i fortsättningen. Du hör ju helt klart hemma där!
Lisa

2012-09-02 @ 07:13:24
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Postat av: Helen

Grattis till en kanontid! Det är verkligen roligt att följa din blogg och se alla dina fina resultat. //Helen

Svar: Tack Helen! Vad glad jag blir av din kommentar. =)
Lisa

2012-09-04 @ 14:48:30
URL: http://1981.bloggplatsen.se/
Postat av: Jenny

Riktigt bra tid!

Svar: Tack Jenny!
Lisa

2012-09-05 @ 16:45:49
URL: http://www.springamera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0