Nedräkningen kan börja

Ja nu är det inte många dagar kvar till loppet. Lidingöloppet. På lördag smäller det. Sista passet sprangs ikväll. Ungefär 6,5 km lugna kilometrar. Kroppen kändes pigg. Dock har jag träningsvärk i fötterna och hälarna på grund av skor med klackar som jag haft på jobbet. Hoppas det går över till lördag.

Vad gäller min "vanliga" hälkänning så är den ungefär som tidigare. Det gör ont alltså. Men det har inte förvärrats, vilket jag ser som positivt. Jag tänker minsann inte hindras av en dum häl. Så är det bara. Här ska springas!

Förhoppningsvis får jag för tredje gången med mig den där silvermedaljen hem från ön på lördag, vilket ju innebär sub 2:38. Men jag är ju inte nöjd där. Mitt mål är solklart; sub 2:30. Det är en tid jag VERKLIGEN vill klara. Jag ser fram emot att att ta mig an skogarna och backarna på Lidingö! Förhoppningsvis har vi samma tur med vädret som förra året.


Glad och peppad för start 2011

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till, 2.29 tror jag på :)

Svar: Tack Lotta!!
Lisa

2012-09-28 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0