Mörkerlöpning

Även om jag tog friskvårdstimme och gick hem ganska tidigt från jobbet så var det mörkt när jag gav mig ut på dagens efterlängtade löppass. Så skönt att äntligen springa igen! Nu blir det inga mer bakslag i form av sjukdomar det är jag säker på. Peppar peppar...

Jag kunde under passet tyvärr konstatera att kroppen och formen inte är var den har varit. Det var segt trots att jag höll ett riktigt lugnt tempo. Men vad gör det? Just nu är jag överlycklig över att känna mig så frisk att löpning ens är möjligt.

 

Kommentarer
Postat av: Mamma Helén

Hej Ser att du lägger ner med en god motivering - klokt! Över tre års bloggande är en god uthållighet.Vi ses om ett par vk. Kram! Mamma

2013-02-02 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0