Morgonlöpning

Det är inte ofta men ibland händer det. Att jag springer tidigt på morgonen innan frukost alltså. Imorse hände det. Strax innan kl. 6:30 tryckte jag igång Garmin och styrde stegen mot skogen. En sämre morgon att morgonjogga på kan man ju välja. Klarblå himmel, en värmande sol, vindstilla och underbara dofter (syren, hägg, liljekonvaljer m.m.)! Kroppen var dessutom förvånansvärt pigg för att vara på morgonen. Okej, tempot var lugnt men känslan var ändå riktigt bra.

Inte så dålig start på dagen eller hur? Nu får vi hoppas att resten av dagen fortsätter lika bra. Det är min sista skoldag på Socialhögskolan. Nästa vecka är det "bara" en tenta som ska skrivas och på fredagen är det examen. Dagen efter det vet vi ju alla vad som händer - Stockholm marathon. Det är mycket på gång just nu!


Tidig morgon på Kärrtorpsspåret


Kommentarer
Postat av: Mamma Helén

God kväll! Jag tycker du mesar med tidsprognosen - inte en minut över 3 timmar tycker jag att du ska sätta som mål!! Med stor supporterklubb klarar du nog det... Balkongbilden är härlig - fint möblemang.



Kram tills vi se´s på fredag/Mamma

2012-05-27 @ 22:30:34
Postat av: Lisa

Mamma: Haha, 3 timmar finns inte på kartan! Kram

2012-05-28 @ 20:15:04
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0