Marapepp!

Om man inte tidigare har fått marathon-stämning så får man det definitivt då nummerlappen hämtas ut! Eftersom morgondagen är fullspäckad så hämtade jag & Mats våra nummerlappar redan idag. En hel del folk var redan på plats och en känsla av förväntan låg över Östermalms IP. Jag älskar stämningen som råder inför ett lopp och vid ett marathon så är det något extra. Folk är grymt fokuserade!

Nu börjar jag definitivt bli peppad för loppet. Det ska bli så himla kul och jag längtar efter varje del av sträckan. Även den svängen på Gärdet och Djurgården ska minsann vara rolig i år!

På bilden nedan så syns bansträckningen men även massor av namn på löpare. Jättekul grej tycker jag! Tyvärr stod inte Lisa Bengtsson med. Men min sambo fick minsann med sitt namn!

Marathonpeppad

 

 

 

Ingång till ÖIP

 

 

Många Mats ska springa på lördag




Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till i morgon & stort grattis till din examen!

Det är så inspirerande att följa din blogg. Läser alla dina inlägg men kommenterar sällan. Hoppas du fortsätter!

Lycka till nu!

2012-06-01 @ 14:03:31
Postat av: Lisa

Malin: Stort tack. Jag blir så glad för dina fina ord!

2012-06-02 @ 17:48:00
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0