Motivation på topp

Just nu har jag bra flyt i löpningen. Jag känner mig (oftsast) lätt och stark i kroppen. Dessutom är jag väldigt motiverad. Det har ärligt talat varit lite si och så med motivationen under vintern. Vissa pass har jag nästan fått tvinga mig ut på. Så ska det ju inte vara.

Men nu är motivationen starkare än på länge! Kanske beror det på att våren med värme och ljus har kommit? Oavsett vad det beror på så är jag glad att löpningen känns så rolig nu. Jag hoppas att den här känslan håller i sig länge länge.



Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Vilken underbar bild!

Och skönt känsla. Håll hårt i den! :-)

2012-03-18 @ 17:40:31
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Lisa

Västgötskan: Ja det gäller att hålla hårt i känslan när den väl dyker upp, helt plötsligt kan den var försvunnen. =)

2012-03-19 @ 08:43:43
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0