Lugn avslutning på mars

Sista mars idag. En bra löparmånad lägger jag bakom mig. Sammanlagt har jag sprungit 320 km och det har blivit minst ett kvalitetspass i veckan. Månaden avslutades idag med ett lugnt pass på 6,6 km. Inget långpass idag alltså, trots att det är lördag. Förhoppningsvis blir det ett kortare långpass imorgon istället om 20-22 km. Men med en förkyld sambo och småkänningar själv så får vi se hur det blir med den saken. Fast än så länge är jag hoppfull. Ska ladda ordentligt med massor av kalorier ikväll - bakpotatis med räkröra (majonnäs och creme fraiche) och vit chokladmousse till efterrätt. Gott!



Kommentarer
Postat av: staffan

Ojoj, 32 mil, själv satte jag ett personbästa i mars med 26 mil och är otroligt nöjd med såklart, men mer löpning än så här kan eller vill jag nog inte få in. Frågan är om inte jag skulle tjäna lite på att dra ner på mängden men behålla intensiteten istället...den eviga frågan, lycka till på långpasset!

Postat av: Andréa

Jag hade också en bra löpmånad i mars och kom nästan upp i 320km (219,6). Rekord tror jag :)

2012-04-01 @ 13:04:35
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Staffan: 26 mil är verkligen inte dåligt. Framför allt inte med tanke på hur ditt liv i övrigt ser ut. Jag är imponerad av dig!



Andréa: Bra jobbat! Precis som med Staffan så är jag imponerad över att du fixar det med barn, jobb m.m. Grymt!

2012-04-01 @ 16:54:54
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0