Helg i Karlskrona

Dålig uppdatering på bloggen i helgen beror på att jag har varit hemma i Karlskrona. (Trots snart åtta år i Stockholm så är Karlskrona fortfarande hemma.) Det finns så mycket annat jag hellre gör än sitter och bloggar en sådan helg. Jag mår så bra när jag är i min barndomsstad och där finns ett lugn som jag tyvärr saknar i Stockholm. Givetvis passar jag även på att springa på alla gamla invanda vägar när jag är hemma. Ja det blev faktiskt löpning hela helgen. Dock inga särskilt långa pass. Men jag njuter av att löpandes kunna uppleva mina hemtrakter och att dessutom får andas vårluft (åtminstone på söndagen). Helgen i Karlskrona var helt klart energigivande och jag är nu redo för ännu en vecka.


Stretch ute på gräsmattan

 

Skogslöpning i Blekinge


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vet precis vilket lugn du pratar om, det finns i Sundsvall också.

2012-03-12 @ 12:13:06
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Maja: Ja det kan jag tro. Det där lugnet finns nog i de flesta städer i Sverige förutom i Stockholm.

2012-03-12 @ 13:49:33
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0