Skavanker och jordgubbar

Jag har kommit igång ordentligt med löpningen efter marathon nu. Har sprungit varje dag sedan i lördags. Det är skönt att komma in i träningsrutinen igen men jag försöker att lyssna på kroppen. Det gäller att inte träna för hårt innan kroppen är helt återhämtad.

Jag har faktiskt haft lite känningar både här och där de senaste dagarna. En del vanliga (som vänster hälsena och höger baksida lår/rumpa) men även ovanliga (knäna), vilket jag definitivt tar på allvar. Därför blir det helvila imorgon och förhoppningsvis ett lugnt pass på midsommarafton.

Ikväll tjuvstartade vi förresten midsommarfirandet med jordgubbar och glass på balkongen. Sämre kan man ha det!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Skönt att vara igång men trist med känningar. Jag har (peppar peppar) inte känt något och jag hoppas att det förblir så även när jag kör igång ordentligt nästa vecka.

Vi får ta den där nackareservatturen snart förresten!

Svar: Förhoppningsvis är det bara tillfälliga känningar. Ja snart får vi minsann springa i skogen!
Lisa

2012-06-21 @ 08:40:18
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Postat av: Caroline - Klara,färdiga,Spring!

Gott det såg ut! Jag älskar att det är säsong för jordgubbar nu, köpte det idag och äter till mellis innan kvällens intervallträning.

Svar: Sämre mellis än jordgubbar kan man ju tänka sig! =)
Lisa

2012-06-21 @ 17:18:29
URL: http://klarafardigaspring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0